Johanna is in tha blogg! ;)

Tjatja bloggen!
Nu är Johanna här och gästbloggar igen!
Som ni alla vet så är lilla Caroline borta i Göteborg och har det skoj med familjen...och Oskar ;)
Hihi, ja för nu har hon äntligen träffat honom! Härligthärligt tkr jag! Jag vill inte säga för mkt, ska låta Carro få berätta själv.
Hihi.
Ung08 nu i veckan alla nollåttor! Jag och Carro kommer iaf vara där, om det är nån kul person som vill träffa oss så liksom hör av dig! ;D
Sen på lördag (visst är det lördag?) är det ju The Voice, deeet får man inte heller missa. Åhå, den här veckan kommer bli så skoj!
Sen börjar ju skolan snart igen, så man måste ju ta vara på den tiden som finns liksom.
Idag hade jag tänkt sola faktiskt, måste bli så brun jag bara kan innan sommarn e över, hua!
Fyller år snart gör jag också! En månad, det är inte mkt! Inte mkt alls. Najs!
Men nu ropar solen på att jag ska komma ut och steka så ja, så får det bli.
pussochkram // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0