johannis bannis all the time :D

goooood dag! haha hjälp, texten är fett annorlunda :o fast fin. hihi. whatever.
blev väck av mamma vid kvart över nio idag, och mamma sa att klockan va tolv. men sen såg jag vad den va och somnade om. sen vakna jag vid tjugo i ett, och gick upp och käka frulle. macka med ost skinka och sallad. yummie. lite nyttigt right?! och oooooboy! <3 hihi, aslänge sen jag drack det.
har duschat nyss, känner mig lite freshbresh. ska fixa mig, städa lite i rummet och sen hoppla till johanna. nej, jag tar nog bussen iaf, men ändå. ska träffa henne.
ikväll blire myyyys där. oooohhweeeei!
jag hatar min hy! ååh, jag är alldeles torr i hela ansiktet. måste smörjas. men vem bryr sig?! hehe.
noooooow, ska jag hitta nått att ha på mig. tips?
pussiluss


sommaren 08. vi lekte turister i stan, typ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0