Lite saker ni kanske inte visste om mig?!

jag har vart med i tidningen, för typ ganska länge sen dåra.
jag va fett nervös inför gymnasiet. min mage pirrade som bara den innan. 
jag har alltid bott på samma ställe, i samma hus, allting.
jag tror på varulvar vid fullmåne, att de är som jävligt håriga männiksor, som kommer fram vid fullmåne.
jag kräks nästan när jag ser nån blöda näsblod. det är de äckligaste som finns.
jag är mörkrädd, när jag är typ själv hemma eller är ute och går.
jag skrattar nästan alltid, åt typ allt. jag är en väldans glad tjej.
jag har en halvkusin i tyskland.
jag har varit med i tv ganska många gånger faktiskt, i typ bakgrunden mest iofs.
jag tycker mcdonalds-cola är den godaste colan som finns.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mcdonalds coola! <3

2009-08-21 @ 15:59:18
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0