miss u johannis

Johanna säger:

liksom jag hålla meed liksom idag jag bara döda tjej me kniv för hon tränga sig i kön liksom vem göra feel egentligen?

Caroline; säger:

eller hur jaao, asså man aldrig ska tränga sig före oss breeeeh, då får man själv skylla sig asso

Johanna säger:

jaa assuuu hon liksom inte fatta nånting klart man fattar liksom klart man inte tränga sig

Caroline; säger:

men ja eller hur bah ofta man tränga sig. man bah får ju vänta på sin tur breeeeh.

Johanna säger:

jaa liksom klart jag tränga mig innan henne men jag liksom ha bråttom till bruur liksom baxa TV från elgiganten bree

Caroline; säger:

men idag, jag bah tränga mig före en kille i kön, och han bah börja kaxa bah: du kan ju inte tränga dig! och ja bah: men ey mother fucker, shut the fuck upp, och sen ja bah dra upp min k-pist och bah sjuta han sönder, sen ja bah: whats the problem man sen han bah svara inte: och ja bah: man muckar inte med mig jaaaaaaaao!

Caroline; säger:

sen han bah va fett knäckt, hade inget mer att säga liksom, ja bah yes

Caroline; säger:

liksom, asnajs bruuuuuuuuuur

Caroline; säger:

ja men eller hur jao, man ha respekt för oss assuu

Caroline; säger:

annars man åka på spöö

Caroline; säger:

men vill du veta en sak bruuuuuuur

Caroline; säger:

hemlis liksom, between me and you brathaaaa

Caroline; säger:

nej men shit the same bah: ja säga ändå

Caroline; säger:

liksom en gång, jag bah skulle baxa väääärsta tv på elgiganten, liksom fett widescreeeeeeeeen, sen ja bah tog den, liksom kolla runt i affären, liksom ingen titta, så ja bah sprang. liksom lite svårt med dendär stoooora tv, men jag sprang ändå bah, du vet hur snabb jag är

Johanna säger:

jaa shiit brurr

Caroline; säger:

sen ja bah hörde värsta mannen komma bakom mig, liksom trodde han skulle ta mig asså, bah baxa tillbaka tv, så ja bah tog upp min handgranat ur fickan liksom, så han bah dog typ

Caroline; säger:

sen ja bah fick reda på av min andra bruuuur att han liksom bah skulle säga mig att ja hade liksom glömt cykeln, liksom cykel på köpet du vet

Caroline; säger:

liksom shiit bah

Caroline; säger:

blev fett med lack sen, kunde fått värsta cykeln

haha serri, hittade denhär i ett inlägg från december, haha en konversation mellan mig och johanna, jävligt sjuk, haha. men visst är vi ganska roliga?! (a)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååhh HAHAHAAHAHAH jag dör av garv! vi är så knäppa! saknar döööööööööööööj!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333333

2009-08-22 @ 18:15:05
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0