några timmar kvar!

aloha sexy mamas!

va ju ute och träffade johanna. vi köpte choklad och redbull, och åkte tåg, hihi.
snackade om allt och inget. alltid lika trevlans.
sen åkte vi och titta på gymnasiet, vart vi tror att vi ska gå in. haha då är man lite förbredd iaf, thats naize.
yes, imorn smäller det.
och jag känner ingen som ska börja samtidigt som mig. johanna börjar liksom nio, och jag tio. buhu.
hoppas jag inte skämmer ut mig. snälla ni kan väl hålla tummarna för mig?! <3
min telefon dog precis, snackade ju med oskar baby! :'(
aja, msn finns ju som tur är.
nej nu måste jag fan välja kläder tills imorn, uhu, vet inte vad jag ska weara asså.
hejdå sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0