nanana

tjenis finisar!
hemma i mitt hus nu.
mös galet med johanna igår.
haha cykelturen va lite som alla andra våra cykelturer, hihi.
faaast, jag försökte skjutsa henne också igår, och det gick åt helvete. haha, fyfan. jag suger asså.
så hon fick skjutsa, för hon är mkt bättre.
vi satt lite vid datan, jag snackade med oskar i telefon, och sen även filip. de va lite kul, länge sen man hörde nåt från honom liksom.
jag och johanna hyrde wildchild, så vi kollade såklart på den. så sjukt bra den va.
och snygging i filmen också, grr. pluspoäng på det.
sen kollade vi barnprogram, och lite sånt på tv.

sen blev vi på bushumör, smet ut och badade i uttransjön.

klockan va två på natten, det va kolmörkt i vattnet, fast varmt faktiskt.

suuuupermys asså, hihi.

sen blev det cold, så vi gick hem igen, la oss under täcket och kolla barnprogram, och sen typ somna tror jag.

gick upp sent imorse, käka frulle, mös lite till i sängen, och sen drog jag hem.

passat milton har jag gjort, och försökt börja packa, men aa, jag har inte kommit så långt tyvärr.
sitter istället här, bloggar, och lyssnar på min favoritlåt och smsar med oskar! <3
och jag hatar min fucking rosa gamla dåliga jobbiga mobil som jag måste ha!
och imornbitti drar jag till göteborg!
längtar!
tjohejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0