onsdag

aloha sötisar. skoldagen va tråk, och kul, liksom både och. min klass är jävligt härlig, så det blir ju rätt kul iaf, hehe.
vanliga lektioner, och så hade vi den läskiga läraren, haha. iofs lite snällare idag, men lite knäpp ändå.
och så gjorde vi nåt konstigt typ nästan prov, haha vi kunde naaaaaaaada, de va liksom historia.
juuste, mattetest imorse också, assvårt. gick inte bra!
sen så hade vi stavningstest också, men det gick toppen, tror jag (a) känns som att jag kommer få max två fel, för de va typ två jag va osäker på, och jag brukar va bra på att stava (a) men ska inte förvänta mig nåt nu, kanske har fett mkt fel.
efter skolan gick jag hem till mormor, inte det minsta långt.
pratade, fikade, och ja, sånt man gör med en mormor, haha. sen drog jag hem.
nu sitter jag ute på trappan och bloggar och håller koll på lilla milton älskling som busar här ute på tomten.
dödssöt liksom!

ikväll blire väl mys med mig själv och frukt. dusch och välja kläder står som vanligt med på schemat.
imorn blire typ aschill dag. iofs börjar vi åtta, men yes, vi slutar klockan tolv. im happy..
naizinaize.
yeeeah baby, nu blire maaaaaat.
puussssii

 
jag älskar bilden fast jag ser efterbliven ut.  älskar min bästis. <3


Kommentarer
Postat av: andrea♥

söt bild :D

2009-08-26 @ 21:01:45
URL: http://byyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0