orolig liten caroline!

tjenitjeni!
käkade nyss dinner, wok vare. yummie.
ska nog duscha typ nu, sen ska jag kanske träffa johanna ikväll.
och så måste jag välja vad jag ska ha på mig imorn. uhu, fett svårt jue.
och vet ni, det är fotografering på torsdag, liksom andra dagen.
och kul att man typ inte känner nån, då vill man ju inte bah stoooorle, inte för att jag skulle göra de ändå, hehe, men ändå. och man vill ju inte se fett sur ut. buhu, vad ska jag göra?! och vafan ska jag ha på mig.
man vill ju itne se ut som värsta mongo när hela skolan ser, speciellt inte när man är liksom ny och inte känner nån.
oh my god jag kommer skämma ut mig på alla sätt man kan skämma ut sig på.
nej förresten, de kommer jag inte. det kommer bli fett bra, och jag kommer bli fett poppis. sådeså!
hoppas vi iaf. annars byter jag klass. men det händer inte.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0