oskar det åskar!

himlen här utanför är typ svart!
snart öppnar den sig väl också och typ regnet kommer vräka ner. usch, en vecka kvar av sommarlovet bara, och på köpet ska det vara regn också, antagligen. inte kul, inte kul!
fast hoppas det regnar ikväll, för då ska johanna komma hit, för jag är typ ensam hemma, nästan.
bror är typ hemma, kanske. men ska passa milton, så då kommer världens bästa johanna hit och hjälper mig, wiihue.
så ska vi titta film, fett mys. då äre najs om de regnar.
fyfan, bara jag som hörde åskan eller?!
jävlar, måste typ vart blixt tillochmed. vilken jävla smäll!
usch, sånt är läskigt tycker jag.
oskar kom hit!
nej, de går ju tyvärr inte, men ja önskar.
aja, johanna får krama mig istället, det blir också megamys. i love her. bäääästis!<3
men tror det blir dusch nu innan maten. känner mig så himla ofräsch.
har inte hunnit duscha tidigare idag, eftersom jag har passat milton, och han har sovit så gulligt i mitt knä och så.
ååh min lilla prins!<3
tjohejs!

ps. jag tycker min rubrik va ganska mkt humor, hihi. ds


Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

SV: Har lagt till dig med nu :) kram

2009-08-13 @ 15:57:43
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack :D <3

2009-08-13 @ 16:13:16
URL: http://hannalindsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0