sale!

hallå! har städat klart min garderob nu, buhu, typ hälften är borta.
seriöst, har typ inga kläder kvar. hemskt.
och jag är pank, så kan inte shoppa, och mamma tycker inte jag behöver så mkt som jag vill ha, så hon kommer ju inte betala allt jag vill ha, såklart. haha, de gör hon ju aldrig, så mkt som jag vill ha liksom.
iaf, funtade på att sälja lite saker på bloggshoppen, som johanna bästevän kom på att man kunde göra när hon hade rensat sina kläder. smaaart faktiskt, för även om man säljer billigt så äre ju iaf lite pengar man får, om nån vill ha de förstås, hehe. fast de kostade tydligen 20 kronor att lägga upp en annons, uhu dåligt. så ska prata med mammsen och se om hon tycker det är smart.
vad tycker ni? är det smart att sälja kläder på bloggshoppen?
om jag hade lite större blogg än vad jag har nu skulle jag kunna ha sådär bloppis i bloggen, för då kostar det ju nada för mig, men ja, haha ingen av mina läsare lär ju vilja shoppa mina gamla kläder.
fast de finns endel snygga kläder faktiskt ;) men aja.
nu ska jag fortsätta städa lite.

pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0