secret things!



duktiga jag
har precis varit nere och lagat köttfärspaj m. sallad till, och skärt upp baugette. det blir en god middag, låter det inte så?! hoppas det iaf. inte helt klart än, men snart äre dinnertime.
skickade precis ett mejl till solo, hihi, hemligt äre. tänker inte berätta vad jag skrev, mohahahah.
och juste, jag skrev ju för rätt länge sen att jag höll på med en hemlig grej, men har faktiskt glömt bort att slutföra den hemliga saken. måste göras, snarast. hihi, längtar tills det är klart. då äre bah att vänta på en annan sak.
men tänker fortfarande inte berätta vad, för då kommer ni bara härma mig såklart! skoooooooooooja, ofta jag håller på som dessie och kissie liksom. alla är inte wb dom som dom tror, och jag tror inte ni är wb mig, och om ni är det, kul för er! ska kika lite på dendär hemliga saken, och drömma mig bort lite (a) sen ska jag äta.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Vega

sv: Hej åh tack.

2009-08-20 @ 18:15:06
URL: http://makeupbox.se
Postat av: Vega

sv: åh tak förresten det där om desginer :)

2009-08-20 @ 18:16:36
URL: http://makeupbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0