stanstanstan

hej igen! hemma från stan. inget shoppande för mig, ska ju spara pengarna till london i höst (a)
men hade massa kul ändå. eller, jag köpte faktiskt mat och latte, men de va bah de juh, de måste man ju ha.
hade jätteskojs med johanna mickis och hennes boyfriend andreas. urgulliga tsm, verkligen.
va först trött och seg, men sen efter mat och typ fem dextrosol va jag superspeedad och sa hej till alla på stan, hade dextrosolen som kanintänder och garvade ihjäl mig. haha, yes, i love to be like that! the real caroline liksom.
åkte hem vid typ halv nio, och träffade lite folk på tåget.
har busat lite med milton, och nu måste jag faktiskt hoppa in i duschen.
smsar med folk, men dom får vänta. duschen kallar!
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0