stockholm i mitt hjärta

hej hetingar!
naize dag idag, för det mesta.
drog ju till staden med johanna, och chilla runt i kungsan, ung 08 ni vet.
haha, fick se dessie med tårta i hela ansiktet och håret, haha ja ni vet, den käna bloggerskan.
asså så jävla kul. typ 30 pers runt henne som stog och garva, och hon bah skrek på en brud som typ hade gjort den, sen drog hon därifrån för hon höll typ på att börja gråta, haha. skakade och hade tårar i ögonen. fett synd!
kul vare iaf.
sen träffade jag louise älskling, som jag inte sett på skitlänge. härligt.
jag och johanna käkade kinamat på låda till middag, yummie!
träffade även emma i kungsan, kul att se henne också, jävligt länge sen.
hängde lite med henne och hennes kompisar, skojs.
chillade galet, sen drog vi typ längst fram till scenen.

lite uppträdande och såntdär.

sen kom bästavän sofia, nathalie och challe, och stog med oss, och sen även sofia och emma.
typ äckligt mkt blattar i hela jävla kungsan, som verkligen inte kan bete sig.
fick jag verkligen damp på dom.
det va bara blattarna som inte kunde uppföra sig.
mina fötter är typ förstörda.
och vi blev typ halvt våldtagna där inne i folkmassan. uuääk.
lackade ur som fan. psm också, inte bättre precis.
jag och johanna drog ut därifrån, köpte dricka, och sen kom även dom andra brudsen.
blev fotade med nån från slovakien typ, för han va me i nån tävling, haha, skumt.
sen blev vi uppraggade av ett gäng killar, och drev lite med dom.
sen hängde jag och johanna med dom ett tag, och sen vare hemgång.
är dödstrött, sitter och camar med oskar, och gäspar typ nonstop, haha.
ska snart slagga tror jag.
och min tå, har ju typ infektion i den, så har ont och shit, kunde typ knappt gå på den idag. fick plåstra om den rejält när vi skulle till stan, och nu. tror ni det är bättre när typ sjuhundratusen blattar har hoppat på den.
nej, de är den inte heller.
helt fucking svullen och blodig, och värker as hell.
ååh, damp.
måste tvättas.
sov gott, dröm sött och vakna blött, för det ska jag.
tjadå!


Kommentarer
Postat av: Baby Boy

I Gbg så hoppar inte blattarna på din fötter så jag fattar inte varför du gillar sthlm:O

xoxo

2009-08-12 @ 14:06:09
URL: http://oallander.blogg.se/
Postat av: Mikaela

HAHAHAHA omg ere sant att dom kasta tårta på henne?

fy fan för att jag missa det,omg.

2009-08-13 @ 01:37:18
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0