STOLT 08

hej sötisar!

kom nyss ut ur duschen, fräscht. haha lät ironiskt, men de va de inte. jag kände mig så äcklig innan, så dendär duschen va välbehövd gånger tusen.
johanna slaggade ju här, mys. vi somnade ganska snabbt efter att ha stängt av datorn.
oskar ringde mig typ vid tolv, så ja, då vaknade vi.
sen gick vi upp och käkade frulle, fixade lite i mitt rum, sen promenad med milton.
haha vi såg ut som två nyvakna mongon, men de va naize.
milton va så jobbig, men så gullig, som vanligt.
aa nu har johanna hoppat in i duschen, så ska vi fixa oss och sen ska vi dra till stan.
ung 08 jue, naize.
kat deluna kommer ikväll, nån som ska dit?
ja hör av er isf, om ni vill ses.
0707616152.
haha, varför jag ger ut mitt nummer är för att jag vet typ att de inte är så många läskiga konstiga typer som läser min blogg. sååååå många besökare har jag inte, haha.
men nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig.
jag vill ha kjol, men det ska börja regna, så jag tror det blir jeans.
haha de va inte direkt igår jag hade de på mig.
aja, jeans, nån fin tröja och jeansjacka får det bli.
och flipflop, haha, så fult. men, har typ infektion i min stortå, gör så jävla ont, den är svullen och varar typ, så måste typ linda in den, och då kan jag inte ha nå andra skor.
tyck synd om mig!
pusshejs!


me and my baaaaaaby! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0