sweet dreams are made of cheese

godnatt gullepluttar som är vakna.... jag är iaf det. ska nog sova snart. eller alltså, ska stänga av, lägga mig ner och vänta på att somna, typ.
har slutat prata med oskar. han är verkligen världens bästa.
ni skulle bara veta hur sugen jag plötsligt blev på hallonpaj. gud så gott det skulle vara nu.
tyvärr har vi ingen hemma, och jag orkar ju inte direkt baka nån nu, och inte imorn heller, så jag får stå ut.
ja asså det är typ nästan halvt säkert att jag ska till oskar på fredag. ja, vi har ju inte köpt ticets ännu, men jag verkar få åka iaf. ååh va jag hoppas. längtar galet tills vi ses. älskling!
mitt liv är typ perfekt. det ända som saknas är att de är sommarlov! men ja, de kommer jag inte få föräns ett år :(
hemskt att jag redan längtar.
jaja, nu ska jag sluta skriva, och bädda ner mig och krama min halvt huvudlösa rosa nallebjörn.<3
har ju ingen annan liksom.
pussisar på munnen <3

ps. alla som spelar farmville på fejjan, bli granne med mig! & min pojkvän är bäst. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0