ta mig tillbaka



när jag lyssnar på denhär låten, så tänker jag på spanien 09.
tolv dagar i spanien med min allra bästa vän.
som jag litar på till 100 procent, som jag älskar mest av allt på jorden, som jag kan berätta allt för.
som jag kan vara precis mig själv med. jag kan göra allt jag känner för att göra, och aldrig skämmas.
jag kan gråta med henne, jag kan skratta tills jag gråter med henne. iofs är det typ det ända jag gör, haha, men ändå.
allt är så underbart med henne.
iaf, vi lyssnade på denhär låten varje dag.
första gången jag hörde den va på planet dit, och sen pressade vi den hela semestern.
jag tänker på dagarna, kvällarna. när vi låg i sängen, lyssnade på låten, skrattade åt allting.
då va jag som lyckligast. allt va perfekt. de va verkligen det.
jag va kär, va med min bästavän, på semester. det kunde inte bli bättre.
jag saknar det så himla mkt.
dendär resan, de va verkligen livet. vi bara njöt njöt och njöt. vi bara levde. sjukt underbart.
och när jag tänker tillbaka så vill jag nästan börja böla. jag saknar det så.
nu är man tillbaka till verkligenheten, och allt känns bara så fel.
snälla ta mig tillbaka någon. det va nog dom tolv bästa dagarna i mitt liv.
tack älskling, du gör mitt liv. utan dig, inget mig. soulmates föralltid! <3


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sV: det är bra med mig :) tack så mycket, välkomme ntillbaka! ;)

2009-08-28 @ 20:21:30
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0