the voice

hallå.
blev inte så mycket bloggande igår, men ni klarade er vah?
drog ju till stan med johanna, köpte inget. sen kom fia in, johanna åkte hem, och fia klippte sig.
sen drog vi hem till mig, snackade lite med oskar baby, lagade middag, drog och handla godis och sen mös galet hela kvällen. übermys hade vi.
imorse drog vi upp tidigt, men sent. alltså tidigt vare, men sent för att vi liksom skulle vara hos mormor om inte lång tid, men jaja, skitsamma.
vi fixade oss fort, jag packade lite kläder, och så åkte vi.
där hade vi lite picknick i parken, kollade på foton från spanien och sen åkte jag med sofia hem.
vi åkte till handen, sen hem och fixade oss för kvällen.
the voice liksom.
haha tro inte att vi gjorde oss finklädda eller nåt, för de gjorde vi absolut inte. ser så vråltöntigt ut när folk kommer dit typ uppklädda. haha. iaf, där träffade vi johanna mickis och nattis, plus massa fler. mys.
nattis hade jag inte träffat på skiiiitalänge, haha gud va glad jag blev att se henne.
tacklade undan några killar, och hoppade på henne in i buskarna. hihi, så glad blev jag.
aja, kvällen började bra men slutade dåligt.
alla som va där vet nog hur det va, orkar inte ta upp allt.
drog hem. på donken vare jävligt mkt slagsmål, skojar inte att hela donken va typ full med blod.
dom kastade stolar och shit. usch.
jag fick liksom skrika till kassören att ringa polisen.
tröga blattejävlar som inte fattar de lite tidigare.
ååh, aja, kom hem oskadd iaf.
nu ska jag nog sätta på en film vi hyrde igår och mysa alldeles ensam i min kalla säng.
kyssar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

du e så söt bebis :D om jag va kille eller lebb skulle jag LÄTT vara dööökär i dig :O jag bara kom att tänka på de nu liksom. va tvungen att säga de (A) :D <3

2009-08-16 @ 20:50:54
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0