tjuuuhuuuuue!

hej hopp gummi...anka!
how is the läge?
för mig är det asbra. slutade tolv idag, fett med skönt. hade bah två lektioner.
inte roliga iofs, men ändå. först skulle vi ha matte, men de kom  ingen lärare, så den uteblev, och jag nina ellinor robin viktor micke och anders drog till centrum, och sen till it-cafét på skolan.
spelade biljard och shit, och sen kom älskade johanna, hihi. då vart vi glada. jag och johanna alltså.
sen hade vi engelska, typ test, men de kändes fett enkelt. hoppas de gick bra.
historia, nästa och sista lektionen, med dampläraren. haha, menmen, de gick bra. gjorde inte så mkt.
sen slutade vi, och då käkade jag donken med johanna och filippa. sen åkte jag hem. nu passar jag milton, som precis bajsade. måste plocka upp.
kanske ska ta en liten powernap snart, för att sen bege mig till stan med johanna och mickis.
vi får se vad jag har tid med.
hoppas ni haft en bra dag.
pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0