the princess leaves the town

haha, hoppas varken oskar eller någon annan tog det tidigare inlägget seriöst, för det va typ så oseriöst det kan bli, hehe. ja, lilla älskade ragnar va ju då såklart min bästavän johanna, haha. ja, är man flumm så är man, och är man flumm med henne, ja då blir det sådär.
men de va ju lite skojs, right?!
och jag tror oskar fattade att de inte va på riktigt, eller hur sötnos?!
skulle neeevaaaah evaaaah göra så mot dig bebeeeeh!
men, ska nog faktiskt hoppla i säng nu, och sova lite.
ja, typ lite mindre än fem timmar kvar tills ja ska upp, aa, seeeeeenast då asså.
för taxin kommer hit halv åtta, så liksom, då måste jag vara totaly done!
aa, så dehär blir typ sista inlägget innan jag drar till götet då.
aa, johannis bannis kanske vill och hinner gästblogga lite här.
faaaaaast, kanske inte så smart idé att låta henne göra det, ni såg ju hur det gick nu senast när jag va i spanien....?!
skoooooooooooooooja bebis, du får om du vill och har tid. du är den bääääästa gästbloggerskan jag nånsin haft, eftersom jag bara har haft dig. hahahahaha.
fett synd.
nej men serri, du är bäst johanna, bara så du vet.
kanske får tag på en liten dator där nere nångång, förhoppningsvis, hehe (a)
men vi får väl se.
annars tror jag ni klarar er tre dagar vaaah?!
ni borde göra de.
ja, på måndag är jag hemma.
jag nås på mobilen hela helgen, så det är bara att bomba med sms.
ja så mkt mer än allt dehär har jag inte att säga, tror jag.
förutom att jag kommer sakna mina favoriter här hemma, som vanligt.
speciellt dig johanna min lilla solstråle gullefjun.
yesbox, dont forget to read her blogg heller, den står liksom HÄR!
jaaa oskar, här kommer jag!
JOHANNA, LOVA ATT SMSA OCH RINGA MIG!
jaha, hejdå blogg, hejdå läsare, hejdå stockholm, hejdå sverige, skooooooooja. nu gick jag för långt.
men jag lovar att skicka slängkyssar till alla er här hemma medans jag är borta.
puss och hej, leverpastej! <3


haha ja vet att fejset is fail, och mittbenan densamma, eftersom
jag precis hade haft snelugg innan blir det lite fluffigare på andra
sidan, men pallar inte ta en ny pic nu.

yesbox gott folk. medans jag är borta så kan ni ju svara på dethär:
passar jag bäst i mittbena eller snelugg?
& ja, alla måste svara.
nej skoja, jag tvingar er inte till nåt, jag är ju snäll som ni vet.
men det är ju gulligt om ni svarar, så har ni nåt kul att göra,
och jag har nåt kul att läsa när jag kommer hem.
xoxo, you know you love me! <3

Kommentarer
Postat av: baby boy<3

Har du med passet älskling:)

2009-08-07 @ 11:17:13
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* TACK så jättemycket ! ;)

2009-08-08 @ 10:19:23
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: paulina

Fiin blogg ((: :*

2009-08-08 @ 12:20:26
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Johanna

du passar bra i allt gullegris :D mest i min egengjorda snefläta uppe på huvudet you know! det är bara för snyggast. Tkr du borde ha så lite oftare!!!

pusspåreeeeeejjjjj<3<3<3<3333333333333333333333333333333

2009-08-09 @ 12:47:06
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0