mysipys

hejsan allihopa! sitter hos mr.hemlig nu och bloggar. iiiinte. sitter hos johanna. ska slagga här inatt, fett najs. vi ska typ tjocka oss ikväll också, och kolla bra film. fett mys. vi börjar liksom samtidigt imorn, och hennes föräldrar är inte hemma, så det blir asbra. ååh vad kul vi ska ha. dansen gick tjockt med bra asså, och jag hade jättekul. har saknat det galet mkt, så det va skönt att va tillbaka. på treåriga också liksom. wiiihue. men nu ska vi typ kolla seventeen again tror jag. naize huh?! nås på mobilen föralltid. utom när jag sover. pussisar! <3


här kommer bilder i massor på mig och bästevän. typ endel är fett gamla. haha jag tillåter er att skratta, och njuta! liksom, bilder ni aldrig sett, tror jag!









Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

hahhaha, gullliga bilder! <33

2009-08-30 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0