Carro hissar & dissar

tänkte köra lite hiss och diss här innan jag hoppar in i duschen.
tyvärr blir det lite såhär tråkigt eftersom jag inte kan ladda upp paintbilder, men jaja, ni överlever nog, hoppas vi!


HISSAR!

jeansjackan. den passar till allt, från vardagsklädd i jeans och t-shirt till festklädd i snygg klänning och heels. superfint med jeansjacka till, verkligen. jag använder min typ alltid när de är lite småkyligt ute. i love it.

pärlörhängen. samma där som med jeansjackan. passar till allt, vad man än har på sig. så snygga.
såklart ska dom va lite stora, så att dom syns, annars är dom tråkiga. ni har säkert sätt mig med sånna på många bilder här i bloggen.

päls. det är så fint, och så glamoröst, och så fashion. jag vill absolut ha en pälsjacka i höst, kort och fusk ska den såklart vara. skulle aldrig sätta på mig ett livs levande djur, fast dött. så äckligt, och så hemskt.
men fusk funkar absolut. tummen upp för fuskpäls!

stickat. hur mysigt är det inte med en tjock stickad kofta nu till hösten?
det är både snyggt och skönt.
piffa upp den med ett snyggt skärp i midjan liksom, så känns det inte lika tråkigt.
jag ska iaf förnya garderoben med lite stickade koftor, långa som korta. me like it.

DISSAR!

kort sommarlov. det suger att sommarlovet är så kort. och det går ju liksom så fort också, eftersom man har kul hela tiden, och då blir det extra kort. vi kämpar som fan nästan varje dag i skolan, då förtjänar vi ett längre sommarlov. håller ni inte med?

rökare i folkmassa. jag hatar folk som ställer sig och röker mitt i en folkmassa.
okej, jag ogillar rökare överhuvudtaget, som typ på busshållsplatsen, det stinker.
men det är okej, folk får ju röka om dom vill, men man ställer sig inte mitt i en publik på tex the voice och tänder en cigg.
asså, det stinker som fan, alla runt och kring får andas in dendär röken, och när det är så jävla trångt är det hur lätt som helst att nåns hår börjar brinna. hur kul är de? och så kan folk faktsitk va allergiska mot rök.
man får ju fan anpassa sig lite och gå ut ur folkmassan och man nu verkligen måste röka. usch!

mocka. nej, jag dissar inte mocka helt. tummen upp för mocka på jacka väska och skor, men seriöst, en klänning eller kjol typ i mocka? fulare kan det nästan inte bli. usch och fy för mockaklänning.
skulle aldrig ta på mig det. eller, jag vågar inte säga aldrig faktiskt, haha för det är ju inne nu i höst, och vem vet, kanske hittar nåt dösnyggt i mocka, men jag kan säga att jag tror att jag aldrig skulle ta på mig ett mockaplagg, om det inte var en jacka väska eller skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0