we are happyface!

hejsan svejsan allihopa!

jag är hos bästaste johanna nu, om någon är intresserad. okej, alla är, de va därför jag skrev det.
öööhm, vi har varit in tha city idag, och kollat runt, snackat och käkat kina-mat på låda. ja ni vet sådär som i alla amerikanska filmer. så yummie. käkade upp mitt sista nyss, hihi.
ja, efter stan drog vi hem till mig, jag stickade lite, fingervirkade lite, vi stog i mitt fönster och lekte krig med grannungen sture och hans kompis markus som är typ 6 år. haha, de va fett skoj.
seeeeeeen dooooooooog vi!
och ni vill veta varför.
därför.... JAAAAAAAAAAAAAAAAG SKA FÖLJA MED JOHANNA TILL LONDON I NOVEMBER!
fyfaaaaaaan va bäst de kommer bli. jag hon och hennes familj.
men vi har ju såklart eget hotellrum.
asså vi blev så fucking glada.
gud så kul.
och ikväll blire slagg här liksom, fett med mys.
så snart tar vi damcykeln ner till filmkedjan, handlar allt vi ska tjocka oss med ikväll, hehe, och sen hem och mysar galet,
kanske nakenbad inatt också nere i sjön. hihi, busigt värre.
joina om ni vill! naaaaaaaat!
nu sitter johanna och skriver nåt sms till oskar från min tele, då vet man aldrig vad som kan hända.
får väl ta och titta snart.
sen drar vi.
höres nångång,
puss & kram, skumbanan!


haha ja, dehär är min bästis johanna.  ni kanske förstår varför jag alltid
skrattar när jag är med henne, hihi. nej, hon är fääääääätt schnygggg!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0