7kt gal1

filmen var awzyyyyyym :)))) fast det visste jag redan, men iaf.
jag och J har iaf löst vårt tjaffs nu, och det var ju skönt!
jag har blivit beroende av is, alltså verkligen. cola är knappt gott längre utan is :ooooooo och då äre illa, när jag tycker så! is är bäst iaf. jag blir ledsen på donken när jag inte får någe is :(((((
min helg har vart asovärd, men det är tjill, för jag är tjill och livet är tjill. skooooja, men jag menar bah att de är faktiskt tjill sa jag ju, eftersom om en vecka äre juuuuulllllllov, och då skare bli gal1.
nu sitter jag och snackar med linus om bananer (Y) höhöh, knas. henke är tråkig!
detta va sjukt viktig information.
imorn ska jag dansa hela dagen lång. nästan iaf. sen kanske jag ska träffa J. vi får seeeeeeeee!
detta va också ännu viktigare information, så hoppas ni läste noga.
nu ska jag dricka cola! superviktig information va dedär! tjaaaaaarååååååå dååårrra sötisar sålänge asssooooowww <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0