andra december

hallåååååå!
vi hade tjilldag tyyyyp, konstigt nog haha, det är ju onsdag. men ah, matte, där vi inte jobbade ett piss, sen gympa, då vi körde rugby. jag va tokgrym, sprang as hell, tacklade alla och gjorde fett med poäng. och vi är typ bara killar i klassen (endas fyra tjejer med på gympan idag) och ah, jag kunde tackla dom eftersom jag är fett med biff :))))) okej, riktigt så gick det väl inte till..... (a) jag stog faktiskt mest bara på planen, fick panik när alla kom springade mot mig, vissste inte vad jag skulle göra när jag fick bollen och va fett rädd. haha, det låter lite mer rimligt vaaaah??!?!?!?! serri, killarna kutar as hell över planen, ofta man bah ska ställa sig framför nån då och försöka stoppa den. jag kommer ju flyga som ett suddgummi i klassrummet. inte naize, så det va nog bäst att jag inte gjorde så mkt! men kul vare!
lurren va bajsäcklig så käkade bah mjukismacka, kuuuuuuul! nej, kul att man typ dör i skolan.
aja sen hade vi samhällskunskap, va inte så jobbigt. vi fick mvg på vår redovsning vi hade förra veckan. bästaste (Y) sen va dagen sluuuuut! bah för jag är så sööööt och gjorde min allra sötaste min så jag blev dööööösöt och då kan ingen säga nej till mig, så jag gjorde så vi fick sluta :))))) okej, riktigt så gick det väll inte heller till, hehe. svenskaläraren va typ sick, och på historian fick vi plugga till provet imorn vart vi ville eftersom hon va tvungen att hämta sin dotter på dagis klockan tre (då vår lektion ska börja) så alla va överhappisar och sprang hem. nästan!
har städat lite i mitt lilla rum, och nu ska jag nog ta nåt att mumsa på, sen plugga!!!!!!!!!
pusshej jag älskar leverpastej!

ps. grattis världens bästa pappa som fyller år idag :))))) love u! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0