det här är också en rubrik!

hallå sverige! sent jag bloggar idag, fastän jag varit hemma i princip hela dagen. ja, jag hittade ingen dator föräns nu, haha.
jag gick till skolan imorse och hade matte, sen drog jag till fruängen med mamma. ja, jag opererade min tå. bedövningen va hemsk. fy så ont det gjorde. sen såg den sjukt äcklig ut, haha helt tjock och stor. dog åt mig själv. aja, operationen gjorde faktiskt lite lite ont, men gick på en sekund tyyyyp.
så när det va klart åkte vi och hämtade milton hos mormor, sen köpte vi donken och drog hem. och sen dess har jag bara legat i soffan och tjillat hela daaagen lång. kollat film, teve, käkat russin, pepparkakor, is och druckit te. ja, det va min dag det.
det värker i min tå nu, och det är ganska onaize. den är jävligt inlindad, haha! careface ja vet.
min dator är på mammis jobb, för den ska typ fixas. så ah, sitter med mammas nu, och lite ledsen blir man ju för kommer inte komma upp en fucking bild här då på ett tag. eller jo, typ googlebilder, haha. nej men ska se vad jag kan göra ;))) ska iaf kirra en bild på världens snyggaste nu.
PU - SS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0