fredag!

jag är happy! :)))))
hade iaf toppenstart på lovet.
va ju hos micke igår och åkte pulka och shit, men det har ni ju hört.
måste bah berätta att jimmy tappade en hel pizza (min martinas och mickes) på golvet, upp&ner. haha det va superskoj, och han ville att jag skulle berätta det här :))))(Y)
drog till daniel igår iaf, där de va massa söta människor. vi kollade massa på teve och snackade och shit. myyyysi. sen drog typ hälften hem, och kvar va jag ellinor nina micke och daniel såklart.
vi typ hoppade i säng och kollade toy story, hihi. i love it. sen mös vi hela natten lång och killade på varann. vi gillart! somnade runt... fem kanske.
imorse drog vi upp late, käkade frulle och kollade grinchen. asnaize.
micke och ellen drog runt tre, och jag och nina ett tag efter.
nu är jag hemma och ska typ duscha och så. sen äre mat.
ikväll händer typ naaada. skulle till bästa sofia, men mamma tyckte inte de så nu får jag inte och nu är jag fett sur och sadface :(((((( saknar henne juuuuuh! <3333333
tjaaaaaahråååååå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0