freeeeeehdaaaaagggggg

först börjar jag detta inlägg med att säga; GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ROLIGASTE GULLIGASTE KNÄPPASTE ELLINOR PÅ 16-ÅRSDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))) alla måste nu klicka in på hennes blogg och gratta henne, fort. göre nu!!!!!!!!!!
dagen va tjill på sill, och rätt skoj :))) rättskunskapen va naize. varade endast i en halvtimme och vi gick bah igenom provet. vg för mig dåra, wiiihuuuuue. jag är bäst! fast de visste vi ju innan, men iaf. ifall nån hade glömt bort det. sen tjillade jag ellinor och nina i skolan medans alla drog till simningen, och sen gick vi till gympahallen och gymmade som aldrig förr. jag och ellinor, inte nina. haha hon pluggade ;)))))) ah fyfan va vi körde och lökade och herregud, vi va coooola. assssmånga snygga killar där som stog och glodde och va fett imponerade att vi va så snygga, biffiga och uthålliga tjejer (Y) på vilket sätt menar jag dåååå, kan man ju undra?!?!??!?!?!? hehe.
nej nu ljög jag lite, riktigt så vare inte, men vi kan ju låtsas :))))))
sen vare svenska, boksnack. alltså vi som läst ondskan skulle disskutera den, och även fast jag inte läst mkt alls av boken så gick det grymt, eftersom jag är grym...!
har vart och handlat med mamma och ikväll blire ut med johannis förhoppningsvis. tänker INTE sitta och ruttna hemma, jag vägrar. johanna, du måste vara med mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars blir jag riktigt riktigt riktigt ledsen på dig :'|||||||||
men nu ska jag äta mina sesamkakor, hehehheheheh! tjaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: ellen

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack babyyyyyyyyyyyyyyyy !! du är så söööööt :')))

2009-12-13 @ 14:47:19
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0