hard work work

tja tja tja, jag hatar plugg plugg plugg. det suger, as hell. fyfan. jag har typ fett mkt nu känns det som, och det är ju verkligen onaize! historian är sämst, fattar verkligen ingenting! ååh vad jag är sur.
har klunkat två koppar te och mer kommere bli. jag skulle inte tacka nej till 7tton cheesburgare nu alltså säger jag bara, hehehehehe. en donkencola sitter heller aldrig fel.
snart kommer jag få pms-damp på denhär skiten alltså. så alla borde typ passa sig imorn, hehe. johannis vet vad som väntar. stackaren ska åka med mig till skolan klockan halv åtta på morgonen. ååhå vad det inte blir najs. hihi nej men jag ska va snäll, det kan jag :)))) vi ska äta donken imorn till middag iaf tsm, det har vi besämt. och det blir naize. och så ska vi börja simma också, ännu mer naize. gud så duktiga och snygga vi kommer bli.
på onsdag ska jag operara min tå, och jag blir jävligt ledsen att jag kommer behöva gå på kryckor sen eftersom jag inte kommer kunna ha en sko på min fot, och kul att det är asssshalt ute så jag kommer typ ramla :(((( stackars mig alltså. och kul att typ ingen kommer hjälpa mig när jag ligger där på marken och krälar. aaaahmaaaajgaaaaad va pinsamt det kommer bli. huuua, vadfan ska jag göra?!?!??!?!
JOHANNIS DU FÅR BLI MIN ASSISTENT! eller vare nu heter. såndär som handdikappade har....?
nej nu ska jag gå och hitta på nåt finurligt och kul att göra med min historiabok, hihi. kanske ha den som stjärtlapp i pulkabacken....?! hhhm, ska funta på saken. hörs latero fellas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0