i will always love you

paradise hotel! <3333333333333333 yes, på teven nu alltså. så jääääla bra program, som jag har sagt typ tusen times ;)))))) men det är cooolt. jag är ju somsagt cool.
känner att det kanske är dags för att shoppa julklappisar..... med vilka pengar då?!?!?!!? haha, fett synd för alla som inte får någe klappisar av mig :)))))) nej men det löser sig.
kanske borde hoppa i säng snart iaf. eller första jag ska prata med några tötisar :$ fast det kan jag iofs göra i sängen, hehe. imorn kanske jag taggar till kvarnberga och hälsar på, eftersom jag slutar tolv. fett coolt, och bah: tjena tjena! nu tänker ni säkert: vafan ska hon göra där? hon gick väl inte där? och det har ni heeelt rätt i, jag gick ju i fina broängen, men världens bästa sötaste louise går där, och hon vill att jag ska komma till hennes skola. och snäll som jag är så gör jag det.
jag har blivit förkyld :((((((
nu är paradise snart slut och då ska jag välja kläder tills imorn och sen hoppis i sängen och mysa! sov gottis! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0