jag vill bowla

nu blire alldeles strax sängen för mig (Y)
har spelat massa spel på msn med henke, och jag kan bara säga att jag äger håååårt :))))) hihi, vann allt juh. typ, nästan (a) men nu är jag megatrött, och ska fixa mig, och kolla kläder tills imorn. shit alltså min garderob är så stökig så man bara vill gråta lite :((((( inte naize nånstans liksom.
aja, får väl ta på mig någeting som jag hittar då. typ hej jag kommer vara ful imorn, och det är asnaize!
neeeeeeeeeej, knappast. men vi får se hure blir.
har litelite yttepytte sovmorgon imorn, och det är väl skönt de :))))
men nääääe, nu måste jag absoluti stänga av här. ska käka is också innan jag somnar.
och så är jag kissnödig nu, och någon ville anteckna det.
vi hörs nångång i livet. P & K ;isar


ska drömma lite vackra drömmar om denna pudding inatt(aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0