loooooooov

hejsan hoppsan lillebror! dagen va tjill. jobbade då nada på rättskunskapen, hehe. vi fick sluta typ mycke tidigare, och sen fikade klassen och så, och sen vare tja tja då! :))))
jag daniel jimmy ellinor nina viktor martina och micke drog hem till micke och mös lite efter en kall vandring. sen drog vi ut och åkte pulka. haha heeeelt gal1, men jävligt kul alltså!
drog hem till micke när vi började frysa ihjäl, och mös gal1. köpte hem pizza och hade fett kul. jag älskar mina kompisar <3
sen låg jag i sängen med ellinor och daniel och så killade vi på varann jättelänge. sen tog viktor över ellinors plats, och sen slutade det med att vi alla fyra låg sked, haha. azyyyyyym (aa) sen kom alla och la sig på oss, så blev det ännu mer mys, och sen drog vi hem!
ikväll skulle vi typ dra till ninis, men kanske drar till danne istället. tror det blir så. vi får se vi får se.

Kommentarer
Postat av: emmie viding

sv; taaack sötnos. allt bra med dig eller? :D

2009-12-18 @ 22:12:15
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: Moa

Cool header!

Allt bra med dej??



KRAM!

2009-12-19 @ 12:35:29
URL: http://missericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0