love love love

waaazzup with att varenda jävel har pojk/flickvän nu? vafan, inte naize att man är den enda kvar på jorden som är singel!!!!!! okej, riktigt så kanskere inte ärrrr, men iaf. lite depp blir man juuuh, att man själv inte hittar dendär perfekta. vartfan äru hallå?!?!??! jag tycker jag har väntat tillräckligt länge nu iaf.... men tydligen inte.
och kul att alla andra cute guys som inte är upptagna bara är ute efter sex. ja, man tröttnar faktiskt på det snacket tillslut. och kan alla äckliga jävla cepeblattar (ursäkta språket men är fan lack!) sluta lägga till mig på facebook vafan. jag vill inte vara vän med er, fula som faaaaahn. inte ens en jävla gemensamvän har man, waaazzzup with att lägga till mig då?!?!??! nej, sluta med det!
nu blire middag. mat = kärlek :))))) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0