måndag :(((((

ååh jag sitter här med sån mensvärk så jag bara vill böla :((((( 7kt jobbigt. jag tycker gal1 synd om mig själv, och blir extra ledsen när jag påminner mig själv om att vi inte har nåt gått att äta hemma. ja, jag är väl inte den enda som blir sugen på massa gotti?!?!?!??! har tryckt i mig två knäckemackor nu iaf (Y)

skoldagen va som vanligt. matte = tråkigt men också = jobba ingenting. fast förresten, idag vare rätt kul. vi skulle gå runt och fråga vilka som ville ha kulturdag på skolan, hehe. fast vi spelade mest fotbollsspel :)))) sen vare lurreburre, fil som vanligt dåra. ellleeeeh? känns som att jag äter det rätt ofta nu för tiden. men vad ska man göra då, om maten är oätlig och man inte ätit frukost?! ja, då äter man fil (Y) sen vare fek = företagsekonomi, och då vare jobba lite, sitta på facebook sen. hehe.
sist och minst vare samhälle, och då diskuterade vi mest, så det va tjillen!
after school (tyckere är coolt att slänga in lite engelska ord här och där) så drog jag upp till mormor som bor mitt i centrum. daniel jimmy och micke följde med upp och hälsade på min mormor och min hund, hihi. sen tog jag en prommis med honom i centrum, och när jag kom upp igen va mammsen där. vi tjillade lite och sen åkte vi hem.
nu ska jag plugga lite tror jag, efter simpson, hehe. orkar inte plugga nu på direkten juuuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0