men jaaaaaaaaaaaaa

aaaahmaaaaajgaaaaaad, imorn äre fucking lov juuuh! jag är assshappy.
och bah en vecka kvar till julafton!!!!!!! snälla tomten ge mig en ny laptop, en resa till new york, en rosa ferarri enzo, 999 driljarder och en perfekt pojkvän. då ska jag vara lycklig föralltid! :)))))
tänke iaf hoppa i säng, men sen bah såg jag att lilla henkis va vakis och inne på msn, och då va jag ju bah tvuuuungen att skriva lite skit, hihi!
jag är assssugen på att sniffa lite killparfym. synd bah att min broe sover och jag inte vågar smyga in där nu :ooooo jag vill ha is också. kul att man typ är beroende.
nej men alltså serri herri här nu, jag skriver bah massa trams tråk.
JAG ÄR FYFAN HUNGRIG! herremingud, hur ska jag överleva denna natt?!?!?!?!
nu ska jag måla tånaglarna, sen får vi se vad jag hitt på.
jag ska iaf ragga killar hela jullovet!!!!!!! mohahah! pussislussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0