mormor är coooool

nu är jag hemma.
va ute och brände lite fett. gick fett fort, sprang i intervaller och massa grejjer, fett cooolt!
dagen började runt halv åtta, då jag duschade. jag är grym på att duscha på morgonen, det går fett fort då. höhö kanske för att jag inte har så mkt tid, men iaf. fixade mig och drog till skolan.
först va ingen från min grupp där, fastän jag kom en halvtimme försent :o men vi hade ingen lärare så det va tjill.
försökte jobba lite men gick inge bra, eftersom ingen, nej ingen jobbade. alla satt på fejjan, bloggade och massa sånt ni vet. vi gillart!
sen drog alla typ väldigt mkt tidigare än vad vi egentligen slutade, men äsch.
jag drog till kvarnbergsskolan och va med på louise lektioner (Y) det va skoj och hennes klass va cute :)))))
sen drog jag hem, mammis kom hem med donken <3333333333 sen va jag ute och brände fett. typ en pommes, hehe :)))))))
jag sitter och snackar med min mormor på msn nu! hon är ju bara för coooooool!
herrå!


mormor jag sofia <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0