sjödal

heeeeej heeeeej! sitter i skolan nu, borde typ jobba men aah, tycker nina och micke sköter det så bra själva så (aa) vi har rättiskunskap nu, sen äre bah avslutning. fett tjillis juh :))))))
jag typ dog nyss, för jag skulle logga in på facebook, men deet funkade itne. och testa miljarder gånger och det stog att lösenordet va fel och när jag tryckte på glömt lösenord så bah att mailadressen va fel. trodde nån hade hackat min fejjan. huuua, inte naize!
bussarna och tåget gick iaf rätt normalis imorse, och det va ju goodie!
satt uppe till två inatt på msn och snacka skit, men är ändå pigg nu, konstigt nog. haha men det är väl för att jag vet att det är lov snart?!?!?!??! neeee nu ska jag vara social, som jag alltid är, hihi!
PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: eelin!<3

tack!:)

du har också ball blogg :p

2009-12-18 @ 17:02:39
URL: http://aalskatwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0