skola är coolt

idag är det tisdag :)))) vi gillart, för det betyder att snart äre helg. hehe ah nästan iaf.
dagen va lång och trist men ändå jävligt kul, eftersom mina amigos är så jävla underbara <3333333 me love u!
jag hatar historia och engelska. tråkigaste ämnena!
milton fick en chokladkalender idag, hihi ascute :)))) så nu ska vi äta en choklad tsm varje kväll (Y)
jag har blivit typ beroende av knäckemacka, asgoodie juh.
och så har jag blivit fett förkyld :(((( blir ju ledsen juh, för det är inte naize.
nu ska jag spruta lite parfym i mitt rum så det luktar gott, och sen äre typ dags för dinner. hoppas det blir nåt gott. // BÄÄÄÄÄHRRROOOOOOOW ♥


söt är man ju iaf :$

Kommentarer
Postat av: Johanna

HALLÅ HUNDAR FÅR INTE ÄTA CHOKLAD CARROOOO :O:O:O:O:O!!!!!!!!!!!!<333333

2009-12-08 @ 21:21:22
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0