tisdag

jag säger bara; hej hej hej hej hej! hur mår nu rå?

dagen har vart onaize! gick till skolan, började åtta :(((( hade fett med mensvärk. började med fek = företagsekonomi. de va rätt tjill, förutom att min grupp skäller på mig hela tiden :(((( jävligt inte naize. elakingar!
sen fick vi jobba själva på rättskunskapen, men då jobbade vi klart inge. jag satt och gnällde om min mensvärk, daniel micke jimmy anders & viktor satt och fotade fula bilder på mig, inte kul inte kul. sen lacka jag sönder. sen frågade dom ut mig om mens, hahahaha. så jäääävla klockers dom är, men ändå sjuka! sen gick vi och handla julmust :))))) sen vare english, och de va me tjillen. jag satt och chattade med henke på fejjjjan, och det va ju jävligt naize! hehehe. lurren va... lite konstig. så efter den drog jag hem, för jag stog inte ut med min mage, uscha. jag knarkade alvedon när jag kom hem och somnade med en värmedyna på magen. vaknade, drog till staden helt alone och hämtade min kühler-overall som jag har köpt.
skulle käka donken med johannis i tumba, och fick vänta där i tyyyyp, en timme :((((( men jag stog ut, de va värte ;)))) ja hon kom ju tillslut dåra. vi käkade fast, sen drog jag hem och hon på köööör.
juste, fick med mig lite underkläder hem, det är alltid naize och välbehövt (Y)
snart blir dusch för mig, dricka te och plugga plugga plugga plugga. och sen måste jag träna midjan och allt dedär. ska fåre som kvällsvanor, yeeeaaaah!
latero / BÄÄÄRROOOOHW♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0