tisdag

skoldagen va lååååång, men rätt okelidokeli.
började morgonen med att försova mig lite, så missade bussen och tåget, fast kom inte försent. skillz gånger tusen!
massa tråkiga lektioner med väääärsta magknipen, men sen blev det lite fil till lurre och då gick det över.
kirra ju ett inlägg från samhällslektionen, bara för er skull. det va riktigt snällt av mig tycker jag :))))
sofia bjöd på russin idag och det var också snällt, och supergott, så nu måste jag be mammis köpa det!
sen kom jag hem ursent, tyyyyp. ah och då hade jag inga nycklar, så fick sitta på trappan och frysa rumpan av mig i skinnjacka och tunna strumpbyxor typ :((((( inte naize nånstans alltså. sen kom färonen hem.
nu känner jag för att titta på lite knaziga videosar på utube, så hörs senare!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0