TOOORSDAAAAG!

hej hej hej hej hej alla snögubbar! gal1 mycke snö ute. shit pommes alltså. sickt! men de är rätt naize.
dagen har vart knäppis. sjuka förseningar med bussarna och tåg, men ah, åkte ju bil till skolan, hehe.
iaf, lite folk på matten, men det kom folk typ hela tiden, haha. ja inte bara min buss som va efter liksom.
sen vare english, och aah, jobbade väl... bra!!!!! eller?
historia = läxförhör + utskällning. trore gick bra. ! inte lika naize med utskällning. men hon är cepe och fick typ mer damp bah för att jag sa ifrån. cepekärring. bah för ingen annan vågar säga nåt!!!!!!!!!!!
skulle sluta efter det men hade extralektion eftersom jag fick ig på fek-provet förut, hehe. vi va bah sju pers där så de va asssstjill!
slutade runt två och drog hem, men gick inga bussar från tumba och med min tå pallade jag inte gå hem, så väntade en och en halv timme på m och p i tumba. onaize. satt och läste julia på bibblan, hahaha!
men nu äre dinner, ska berätta en sak sen, hihi :))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0