tredje december <3

heeeeeeeeeeeeeeeej! idag fyller jag år! :)))))))
vaknade på världens bästa sätt alltså! min söta familj och världens snyggaste bästaste gulligaste roligaste sötaste snällaste bästavän och kusin kom in och sjöng! :)))))) wiihuuuuue jag blev asglad när jag såg sofia där inne. sötastenosen hade gått upp klockan fem och åkt till mig, göllesnutte, älskar dig! <333333333333
fick finfina presenter, och sen kom jag till skolan och blev grattade och mina sööööötaste kompisar! <33333 vi va endast 10 pers här på matten, och fick sluta tidigare och allt, så nu sitter jag med gullefjuna daniel jimmy nina viktor och micke här vid datorerna. dom är bäst, hihi!
tack för alla grattis alla fina människor!
har prov sen idag, fett sämst. kan inte ett piss tyvärr, men orkar typ inte bry mig!!!!!!!! hatar historia!
men aja, cepe här nu, men nu ska jag ha världens bästa födelsedag! sug på den ni.
tjaaaaaaahrååååååååå!

ps. hälsar extra mkt till daniel som tycker min blogg är tråkig för att det inte står nåt om han/dom(?) :)))) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0