tufffffff

alltså lite småjobbigt att det känns som fredag idag, haha :ooooo imorse kändes det som tisdag och nu fredag. sickt sickt. menmen, imorn äre bah rättkunskap, sen typ fika eller nåt och sen, då äre looooov. wiiiihhuuuueuuee!!!!
så jävla naize!
men juste, svt ringde mig idag och undrade om jag och en bra tjejkompis ville komma på casting, alltså typ provspelning på måndag/tisdag, för det är typ guldbagge-galan i januari, och då vill dom typ ha två tjejer som ska snacka om en film, och då tyckte hon att jag skulle provspela, hihi :)))) asnaize juh. iaf om man får va med, för är ju på teve sen och allt. azyyyyyym. så ska typ fråga johannis bannis sen, och om hon inte vill, då blire fiahia, och om inte hon vill ja, vem vill då följa med? :)))))
men vi får se hure blir. på måndag/tisdag ska vi iaf gå dit och typ snacka om vår favoritfilm isf, haha.
men ah, fett skoj juh.
nu blire tevetittande för mig och tjillen på grillen bara. låter perfekt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0