vi gillart!

goder dag fellas! har hunnit med assssmycket idag. eller inte.
vaknade vid sju imorse av att mitt alarm ringde, haha och jag bah tryckte på snooze och fattade nog inte att det va lördag. sen kom min syster in och frågade om det va min mobil som ringde (Y) så stängde av och somnade om. gick upp runt tolv, käkade två knäckemackor och sen gick jag på långprommis med milton. fett skönt. jag gillart, faktiskt. lyssna på musik och gå där i friska luften, hehe.
nu sitter jag i brohoes rum. vi sitter vid varsin data och nördar och kollar på nåt program på mtv.
ikväll ska jag träffa johannis, och vi ska hitta på nåt asssskuligt. det har vi bestämt. det måste bli så. måstemåstemåste!


vi älskar vad vi ser, inte sant?!?!?!?!? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0