you are my world

sitter här och mumsar lite glass och dricker vaniljte efter duschen, asmysigt :))))
kollar på: jag ska bli stjärna. bra program faktiskt, men verkar ju jobbigt att träna såååå mkt :o killen tränade, sen spelade han match och direkt efter åkte han och tränade. man bah: huuuuaaaah :o han va typ 10 bast också. men duktig av dom juuuh :))))

imorn har jag bah en lektion i skolan, så kör nog på mjukisar imorn, elleeeeh leggings, vi får se. pallar inte stå och försöka bestämma kläder i timmar för en liten mattelektion på en timme. haha nejnej.
man kan ju egentligen skippa den lektionen med... de skulle säkert många av er göra. men duktig som jag är så ska jag inte göra det :)))) nejnej, ska bli asgoooodie i skolan nu. det har jag bestämt!

över till något annat. jag vill ha en pojkvän. det verkar så himla mysigt nu runt jul. gå och julshoppa med honom, hem och mysa framför en film, och allt såntdär. ååh vad jag vill. alla skaffar 'partner' nu, haha om man kan säga så. lyllos er iaf! om det finns någe frivillig snygging där ute, eller om ni känner någon så ring mig ;))))
nej nu driver jag såklart, så desperat är jag inte. skönt att vara singel också faktiskt.

nu ska jag göra mera te, för jag har väldans ont i halsen. inte nääääize inte näääääize!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0