090202

kom precis hem från att ha varit på öppet hus på tullinge gymnasium, med mickis och sara.
vi garvade all the time typ, förutom där inne i klassrummet, där vi för första gången lyckades hålla oss.
haha, fast jag höll på att brista i skratt när han sa att han hette... nånting hjälm. hahah hjälm i efternamn, de va lite småskoj.
vi åkte hem efter det, och fick vänta en halvtimme i tumba på bussen, uscha.
men vi klarade oss, tills dom skulle låsa centrum, så vi fick frysa som fan.
men sen kom iaf bussarna, och vi tog dom hem.
träffade kevin och dom där också, sabina va me där, från klassen!
har bildats lite problem idag med en viss person, men känns lite för personligt för att berätta allt om, men jag ska iaf försöka lösa det på bästa sätt, fast jag inte gjort nåt direkt fel!
aja, vad gör man inte för vänskapen asså.
nej nu känner jag att jag borde duscha, måste sova tidigt eftersom det är nationellt prov imorn, och yes, im nervous!
wish me good luck! pussssssssss!


dresscode monday!

t-shirt - gina tricot
cardigan - h&m
armband - gina tricot(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0