090210

dagen idag har varit rätt cp, men det är för personligt för att ta upp här, och så har lite typ löst sig nu, så det spelar ingen roll längre.
skoldagen va typ vanlig, och inget speciellt kul hände, tyvärr.
vi spelade gitarr på musiken, och filip spelade massa bra låtar. ååh han är så duktigt.
haha juste, fotade några fett roliga bilder på johanna. haha garvade aslänge.
dom kanske kommer upp här sen, fast jag inte får (a)
pratade med fia lite i telefon efter skolan, och sen filip också ett tag.
sen har jag bara suttit vid datorn, städat och käkat mellis.
håller på att söka till gymnasiet nu, men det är fett svårt att välja. uschabuscha.
men nu måste jag typ ner och duka ropar mamma.
eller nehe, sibbe gjorde det. haha fett najs.
men iaf, kyss


Kommentarer
Postat av: Johanna

NEEEJJJJJJJ FYFAN FÖR DIG CARRO DU LOVADE ATT INTE LÄGGA UPP DOM NÅNSTANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OM DU INTE TAR BORT DOM KOMMER JAG HÄMNAS REJÄLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-02-10 @ 21:52:45
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

YEAAAAAAAAAAAH:D:D johanna snälla gör det! fett kul:D:D:D:D

2009-02-10 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0