090217

hola! dagen var lite cp idag, och jag och johanna va fett sura ett tag, men resten av dagen va vi fett flumm!
det började på so:n, andra lektionen, då vi började snacka 'fjortiska' haha, vi gör alltid de när vi har tråkigt. de är så jävla roligt. alla dampar! men iaf, sen frågade vi lennart om vi fick hänga me på skoldm, men han sa nejnejnej typ, och vi blev assura, och va de en liten stund, men sen blev vi happy igen.
på matten jobbade vi knappt något, utan smsade mest me massa killar!
lunchen va rätt kul, sara och mickis tjafsade värsta. hahah så roligt, och jag och johanna snacka sådär igen!
på musiken skulle vi sitta två och två vid en dator och lyssna massa gamla låtar på youtube, men jag och johanna satt bah och fotade, eftersom vi har macdatorer i skolan. tihi, riktigt skoj. sen gjorde vi värsta bästa videon, men den funkar inte att lägga in på youtube eller nånting. fett damp! asså de va värsta videoblogg typ, och så hälsade jag värsta grattis till sofia älskling! ååh, va fett taggad på att lägga in den här, så bah gick de inte.
sista lektionen som var engelska blev de inte heller mkt jobb på, jag och johanna garvade och kramades mest (a) tihi!
snart ska vi typ tagga hem till kusinerna, och gratta sofia och så såklart. får man träffa henne också! saknar henne hela tiden när vi inte är tsm! hon är bäst! grattis igen älsk!<3
puss på alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bloglovin? Lägg till mig i så fall!

2009-02-17 @ 18:14:50
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0