är det här för tjockt för att vara en kuk?

monday idag då. hände inte mkt speciellt i skolan, och blev inte så mkt gjort heller.
gympalektionen va roligast, då vi hade lite redskap, och sen spela vi innebandy.
haha vi va helt galna.
mattelektionen va också kul, för då jobbade vi inget, och jag frågade killarna om en bunt med pinnar jag hade va för tjock för att vara en kuk, så fick alla känna. haha, för johanna trodde den va för tjock, men de trodde inte jag.
hahaha marcus kommentar va bäst, han bah: inte för mig iaf.
hahaha garvade på mig.
och sen på rasten så körde dom 'seriekrock' i klassrummet, med stolarna.
video kommer kanske sen!
annars va det mesta som vanligt.
efter skolan åkte jag johanna och mickis till donken, och dom käkade lite mat.
sen drog vi typ hem, och nu har jag käkat mellis, och ska snart plugga.
imorn ska killarna i klassen spela skoldm, så då ska vi åka och kolla.
får nog egentligen inte, men palla bry sig, vi vill ju titta jue!
men nej, nu måste jag faktiskt plugga, tyvärr!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0