bästaste!

nu är det bestämt, jag och bästevän sofia plus hennes familj drar till fjällen på onsdag/torsdag.
så jävla skönt. lämnar all skit här hemma ett tag, skiter i alla killar som bara sviker, och bara vi två, flickvän och flickvän, chillar i fjällen. vi kommer ha det bäst, verkligen. längtar som fan.
ska nog stänga av mobilen också... kanske. tihi, kanske inte klarar mig utan att smsa lite, vi får se!
imorn blir det plugga städa och packa, och sen på tisdag packar jag nog också lite, och sen på kvällen drar jag hem till älsklingen och sover där, så får vi se om vi åker på onsdag eller torsdag.
mys kommer det bli iaf. känner att jag måste träffa henne nu, saknar henne otroligt!
hon är bäst, min livsglädje! jag älskar dig sofia lindroth!<3
nu ska jag nog sova.
puss

she makes me happy!<3 (gammal bild, och vi hade 'klätt ut oss')


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men nej då kommer inte jag hinna träffa dig :*( <3

2009-02-23 @ 23:28:00
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0