belönades med shopping

ja, idag vare då tisdagen den tredje februari, och som alla nior i hela sverige vet, så hade vi nationella prov idag.
uscha det va hemskt. svårt vare också, mkt svårare än jag trodde. elakt jue, hade ställt in mig på att det skulle vara lätt.
ja usch säger jag bara.
efter det hade vi matte, och jobbade ganska flitigt idag. härligt.
efter det va det lunch, och de va lax, typ god för första gången. häftigt!
iaf, efter lunchen hade vi musik, och lyssnade på lite låtar, och fille spelade gitarr, och lite sådant smått ni vet.
och sista lektionen som var engelska slapp vi, för egentligen skulle vi få läsa våra böcker, snäll som anette va, men sen vare några som ville på handbollsmatchen som började, och då fick vi som inte ville de gå hem och läsa, så jag och johanna drog till stan.
shoppade lite fina saker, lite trevligt sådär.
och så köpte vi vår frapino som vi längtat efter så länge.
underbart säger jag bara! ni som inte smakat, smaka. det är bästbäst.
aja, sen drog vi hem till mig, och sen nästan direkt till rönninge gymnasium.
det verkade vara ett bra gymnasium, och det hamnar definitivt på min sökning.
har nyss duschat, och ska snart hoppa i säng och läsa min nya solo-tidning.

över & ut!

     

1: jonte i diadem!
2. linne från jc - endast 29:-
3. kärlek från gina - 149:-
4. leopardkjol från h&m - 149:-
5. flätat band från jc - 49:-
6. solo-tidning från willys - 44:50:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0